Mardin'de asayiş uygulaması: 12 gözaltı

Mardin merkez ve ilçelerinde yapılan asayiş uygulamasında, 12 kişi gözaltına alındı.

Mardin merkez ve ilçelerinde polis ekipleri asayiş uygulaması yaptı. Trafik, asayiş, narkotik ve siber suçlar şubesinden polislerin katıldığı asayiş uygulamasında cafe, kıraathane, internet cafe, oyun salonları, kullanılmayan muhtelif binalar, öğrenci servisleri, şüpheli araç ve kişiler üzerinde arama yapıldı.

Mardin İl Emniyet Müdürü Hasan Onar'ın koordinasyonunda yapılan uygulamaya il genelinde 68 ekip ile 227 polis katıldı.

125 umuma açık iş yeri ile 154 aracın denetlendiği uygulamada, bin 966 kişinin Genel Bilgi Toplama (GBT) kontrolleri yapıldı.

Uygulama ve denetimlerde arandığı tespit edilen 12 şahıs yakalanırken, 9 araca 5 bin 793 TL ceza kesildi,

Emniyet yetkilileri, söz konusu uygulamalara farklı bölgelerde devam edileceğini belirtti. (M. Salih Keskin-İLKHA) 
















 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı