Mardin’de ByLock'tan tutuklu 32 kişi tahliye edildi

Mardin’de FETÖ’nün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı iddiasıyla tutuklu olarak yargılanan 32 kişi, tahliye edildi.

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 11 bin 480 GSM numarasının, kullanıcılarının iradesi dışında ByLock'a yönlendirildiğini açıklamasının ardından ByLock'u kullanmadıkları anlaşılan tutuklu şahısların cezaevlerinden tahliyeleri devam ediyor.

Tüm Türkiye’de olduğu gibi Mardin’de konuyla ilişkili tahliyeler başladı. FETÖ’nün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı iddiasıyla tutuklu olarak yargılanan 32 kişi, tahliye edildi.

FETÖ’nün özel bir kurgusuyla bazı kullanıcıların, telefonlarının rızaları dışında Bylock’la ilişkilendirildiğini tespit ederek kamuoyuna açıklayan Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, Türkiye’deki bütün başsavcılıklara 322 sayfalık bir liste göndermişti.

ByLock kullanıcısı oldukları iddiasıyla aylardır Mardin E Tipi Kapalı Cezaevinde tutuklu bulunan şahısların serbest bırakılarak özgürlüklerine kavuşması hem kendilerini hem de ailelerini sevindirdi.

Tutuklu şahısların dosyaları incelenmeye devam edilirken, suçsuz bulunan şahısların tahliyelerine devam edileceği öğrenildi. (M. Salih Keskin – İLKHA)


 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı