Mardin’de Dumansız Araç uygulaması

Mardin’de gerçekleştirilen “Dumansız Araç” uygulaması yapıldı, araç içinde sigara içen sürücülere 153 lira cezai işlem uygulandı.

Mardin’de polis ekiplerince trafikte sigara yasağına ilişkin “Dumansız Araçlar” uygulaması gerçekleştirildi. Araç içinde sigara içen sürücülere 153 lira cezai işlem uygulandı.

42 polisin katılımıyla Diyarbakır-Mardin ve Mardin-Midyat karayolunda gerçekleştirilen uygulamada, araçlarda sürücülerin sigara içip içmedikleri denetlendi.

Güzergâhlarda kamerayla kayıt alan polis, içinde sigara içildiğini tespit ettiği araçların plakalarını uygulama noktasındaki ekiplere bildirdi. Bu araçları durduran ekipler, sigara içen kişilere cezai işlem uyguladı.

Uygulama sonunda; 757 araç ve sürücüsüne yapılan denetimlerde 49 araç ve sürücüsüne toplamda 19.222 TL idari trafik para cezası uygulandığı öğrenildi.

Ekipler, şoför ve yolculara araçlarda sigara içilmemesi konusunda da uyarılarda bulundu.

Uygulamaların önümüzdeki günlerde farklı bölgelerde devam edeceği öğrenildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı