Mardin’de sağlıklı yaşam yürüyüşü

Mardin’de obezite ile mücadele kapsamında "Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü" gerçekleştirildi.

Mardin Halk Sağlığı Müdürlüğü Kızıltepe Toplum Sağlığı Merkezi tarafından "7 Nisan Dünya Sağlık Etkinlikleri" kapsamında diyabet farkındalığının arttırılması amacıyla "Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü" yapıldı.

Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü etkinliğine Mardin İl Sağlık Müdürü Mehmet Derviş, Halk Sağlığı Müdürü Saffet Yavuz, Kızıltepe Toplum Sağlığı Merkezi Sorumlusu Seher Aydın ve sağlık personelleri katıldı.

Türkiye'de bilimsel tanımlamalara uygun 3 milyon obezin olduğunu ifade eden Mardin Halk Sağlığı Müdürü Saffet Yavuz, 3 milyon obezin bir milyon 800 bininin 18 yaşın altında olduğunu söyledi.

Obezite tehlikesinin özellikle çocuk ve gençleri esir aldığını ve ciddi bir sağlık sorunu haline geldiğini kaydeden Yavuz, vatandaşların özellikle dengeli beslenmeye dikkat etmelerini istedi. (M. Salih Keskin – İLKHA)  




 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı