Meclis'te ziyaretçi yasağı uzatıldı

Türkiye Büyük Millet Meclisi, Coronavirus tedbirleri kapsamında 31 Ekim'e kadar zayaretçi kabul edilmeyecek.

Konuyla ilgili TBMM'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Türkiye Büyük Millet Meclisi yerleşkesi ve eklentilerine Coronavirus (Covid-19) ile ilgili alınan tedbirler doğrultusunda 01-31 Ekim 2020 tarihleri arasında, genel kurul çalışmalarının yapıldığı günler ziyaretçi kabul edilmeyecekti"

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri

Çağın tarzına değil, Allah'ın farzına itaat etmeyi çocuklarımıza öğretmeliyiz
HAKSİAD öncülüğünde 6. işadamları buluşması yapılacak
Sumud Filosu aktivistlerini ziyaret etti
Bu gemiler tüm vicdanları temsil ediyor
"15 yaş" sınırı Resmî Gazete’de