Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Ankara Mera Çayı'ndaki kirliliğin ardından Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ekiplerimizce gerçekleştirilen inceleme ve analizler neticesinde, çaya atık yağ bıraktığı tespit edilen firmaya 2 milyon 212 bin TL ceza uygulanmış ve firmanın faaliyeti durdurulmuştur." denildi.
Mera Çayı'na atık yağ bırakan firmaya 2 milyon 212 bin TL ceza kesildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Ankara Mera Çayı'nda gerçekleştirilen inceleme ve analizler neticesinde, çaya atık yağ bıraktığı tespit edilen firmanın, faaliyetinin durdurulduğunu açıkladı.
İlk yorum yazan siz olun
Ankara Haberleri
Çağın tarzına değil, Allah'ın farzına itaat etmeyi çocuklarımıza öğretmeliyiz
HAKSİAD öncülüğünde 6. işadamları buluşması yapılacak
Sumud Filosu aktivistlerini ziyaret etti
Bu gemiler tüm vicdanları temsil ediyor
"15 yaş" sınırı Resmî Gazete’de