Meslek lisesi öğrencileri eğitim için yurtdışına gidiyor

Bitlis Mesleki ve Teknik Eğitim Lisesi tarafından hazırlanan proje kapsamında 42 öğrenci ve 3 öğretmen Hollanda ve Portekiz’e gidiyor.

“Avrupa’da Mig-Mag ve Autocad Uygulamalı Eğitim Projesi” kapsamında Hollanda ve Portekiz’de düzenlenecek programa, Bitlis’ten 42 öğrenci ve 3 öğretmen gidecek.

Bitlis Öğretmenevi’nde düzenlenen bilgilendirme toplantısına katılan öğrencilere gezi ve eğitim programı hakkında bilgiler verildi.

24 Nisan’da ilk kafilenin gideceği programın ikinci grubu ise 08 Mayıs- 29 Mayıs tarihleri arasında belirlenecek. Programının ilki Hollanda’da gerçekleştirilecek. 2 haftalık programın 10 günü eğitim, 4 günü ise kültür gezisi olarak düzenlenecek. Burada eğitim alan öğrencilere sertifika verilecek. Eğitimi alan öğrenciler Türkiye dönüşünde okullarında yurtdışına gitmeyen arkadaşlarına da eğitim verecekler.İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bitlis Haberleri

Bitlis merkezli uyuşturucu operasyonunda 13 kişi tutuklandı
Bitlis'te gençler Gazze için pedal çevirdi
Bitlis-Van yolunda feci kaza: Biri ağır 3 yaralı
Bitlis'te nisan ayında yoğun kar yağışı etkili oluyor
Bitlis'te otomobil şarampole devrildi: Biri ağır, 2 yaralı