Batman'da motosiklet hırsızlığı güvenlik kamerasına yansıdı

Batman'da bir binanın içinde park halinde bulunan motosikleti çalan şahıs güvenlik kameralarına yakalandı.

Olay, bugün sabah saatlerinde Batman merkez Ciğerlo TOKİ yeni konutlarında buluna bir binada meydana geldi.

Alınan bilgilere göre, saat 08. 00'de apartmana giren bir hırsız, plakası bilinmeyen motosikleti çaldı. Sabah kalktığında motosikletini yerinde göremeyen motosiklet sahibi, hemen güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi.

Görüntülerde motosikletinin bir kişi tarafından çalındığını fark eden motosiklet sahibi, durumu jandarmaya bildirdi.

Olay yerine gelen jandarma ekipleri, bina girişinde ve içinde incelemeler yaparak parmak izi topladı. Motosiklet sahibi çiftçilikle uğraştığını ve tüm işlerini çalınan motosikletiyle gördüğünü ifade ederek, yetkililerden kısa sürede motosikletinin bulunmasını ve kendisine teslim edilmesini isterken, hırsız ya da hırsızlarında yakalanıp en ağır cezalara çarptırılması çağrısında bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Mandalar serinliği çayda aradı
Batman'da sulama kanalında boğulma tehlikesi geçiren 2 kişi kurtarıldı
Fiyatlar revize edilecek mi?
Arpa hasadına başlayan çiftçiler verimden memnun, maliyetlerden şikâyetçi
Batman'da 2021 yılındaki faili meçhul cinayet aydınlatıldı: 5 tutuklama