Nöbet kulübesinden düşen asker hayatını kaybetti

Nöbet kulübesinden düşen asker hayatını kaybetti

MERSİN - Edinilen bilgilere göre, henüz 3 aylık asker olan Ömer Faruk Çoban isimli er, Tarsus'un Yenice Beldesinde bulunan mühimmat bölüğünde nöbet tuttuğu kuleden düşerek öldü.


İddiaya göre Çoban, bugün saat 04.00 sıralarında nöbet tutmak için çıktığı nöbet kulübesinden dengesini kaybedip düştü.

Düşmenin şiddeti ile beyin kanaması geçirdiği belirtilen Çoban, olay yerinde hayatını kaybetti.

Muğla'nın Fethiye ilçesi nüfusuna kayıtlı olan Ömer Faruk Çoban'ın naaşı ailesine verilmek üzere, morga kaldırıldı. (A. Hakim Kurt-İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarsus Haberleri

Mersin’de 6 kişiyi öldüren zanlı yakalanacağı sırada intihar etti
HÜDA PAR Mersin İl Başkanı Demir'den Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin açıklama
Tarsus'taki silahlı saldırıya ilişkin Mersin Valiliğinden açıklama
Tarsus’ta esnaf ve tekstil sektörü temsilcileriyle buluştu
Mersin'in Tarsus ilçesinde hayırsever fırıncıdan örnek davranış