Okul kantinlerine gıda ve hijyen denetimleri

Van İpekyolu Belediyesi, okulların kantinlerinde gıda ve hijyen denetimlerine başladı.

Van İpekyolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Gıda Denetim birimi ekipleri ile İpekyolu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, okul kantinlerinde gıda sağlığı ve hijyen denetimi yaptı.

Tespit edilen eksiklik ve aksaklıklar konusunda işletmecilere ve okul yönetimlerine gerekli uyarılar yapıldı.

İpekyolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve Gıda Denetim birimi ile İpekyolu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı gıda sağlığı ve hijyen denetimlerinin çocukların sağlığı açısından büyük önem ve hassasiyet taşıdığını, eğitim yılı boyunca da farklı zamanlarda bir kaç kez tekrarlanacağı bildirildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Van Haberleri

Yetimler Vakfı'ndan Van'da 300 yetim çocuğa bayramlık desteği
Van’da Medresetü’z Zehra’nın temeli dualarla atıldı
Van'da silahlı kavga: Bir ölü, 13 yaralı
Van'daki Mevlid-i Nebi mitingi son buldu
Van'da 5,2 büyüklüğünde deprem