ÖSYM Başkanı Aygün'den YKS'nin birinci oturumuna ilişkin açıklama

​Ölçme, Seçme Ve Yerleştirme Merkezi Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, YKS'nin birinci oturumu olan TYT sınavının tüm merkezlerde sorunsuz bir şekilde gerçekleştiğini belirtti.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Aygün şu ifadeleri kullandı:

"#YKS2020 ‘nin birinci oturumu olan TYT tüm sınav merkezlerimizde sorunsuz bir şekilde tamamlandı. Böyle büyük bir sınavın ilk aşamasını tüm paydaşlarımızla birlikte başarılı bir şekilde tamamlamış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Emeği geçen herkese yürekten teşekkür ederim.

Yarın uygulayacağımız YKS’nin ikinci oturumu AYT ve üçüncü oturumu YDT‘de tüm adaylarımıza başarılar dilerim."

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti