Otomobil emniyet şeridinde park halindeki araca çarptı: Bir yaralı

Batman’da, Güney Çevreyolu üzerinde otomobilin emniyet şeridinde park halindeki araca arkadan çarpması sonucu bir kişi ağır yaralandı.

Kaza, Güney Çevreyolu üzerinde TOKİ kavşağında saat 23.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki sürücüsünün ismi ve plakası öğrenilemeyen otomobil, emniyet şeridinde park halindeki araca arkadan çarptı.

Kazada ağır yaralanan ismi öğrenilemeyen sürücü, sağlık ekiplerince ambulansla Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Araçların kullanılmaz hale geldiği kazayla ilgili inceleme başlatıldı.










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı