Pandemiye rağmen Batman’da üretimin devam ettiği belirtildi

Batman Çalışma ve İş Kurumu, mesleki eğitim kursu kapsamında eleman yetiştirmeye devam ediyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan İŞKUR İl Müdürü Besim Eviz, “İl Müdürlüğü olarak nitelikli eleman yetiştirme ve istihdam edilebilirliklerini artırmak amacıyla hayata geçirdiğimiz Mesleki Eğitim Kurslarımız işverenlerimiz ile işbirliği ile yüzde 60-70 istihdam garantili olarak açılmaktadır. Bu kapsamda merkez tekstil kentte üretim yapan tekstil ile 50 kişilik en az yüzde 60 istihdam garantili olmak üzere 6 ay süreli kurs başlatıyoruz.” dedi.

Programa devam eden 50 kişiden en az 30’unun program bitiminde ayrıca 6 ay süre ile istihdam edileceğini bildiren Eviz, “Küresel düzeyde yaşanan pandeminin olumsuzluklarına rağmen Batman olarak üretmeye, kalkınmaya ve büyümeye devam ediyoruz. İl Müdürlüğü olarak yaptığımız tüm çalışmalarda pandemiye ve alınan önlemlere büyük hassasiyetle önem gösteriyor, işverenlerimizin de bu konudaki önlemlerini hassasiyetle takip ediyoruz.” diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi