PKK çetesi YDG-H üyeleri Şırnak'ta işyerlerini yaktı

IŞİD'in Kobani'ye (Aynel Arap) girmesini bahane eden PKK çetesi YDG-H üyeleri, dün akşam Şırnak'ta birçok işyerine molotofla saldırıp yıktı.

ŞIRNAK- IŞİD’in Kobani’ye (Aynel Arap) girmesini bahane eden  PKK çeteleri /YDG-H üyeleri, dün akşam Şırnak’ta birçok işyerine molotofla saldırıp  yakıp yıktı.

 

Şırnak Merkezinde son günlerde yaşanan sokak eylemlerinde dün akşam PKK çetesi YDG-H üyeleri, Dicle Mahallesi Hastane caddesinde bir işyerini yaktı ve birçok işyerinin camlarını kırdı.

 

İşyerinin üst katındaki evde oturan üniversite öğrencileri  de işyerinde çıkan yangından etkilenerek, evi terk etmek zorunda kaldı. Üniveriste öğrencileri çıkan yangında korkulu saatler geçirdiklerini canlarını zor kurtardıklarını anlattılar.

 

Şırnak Merkezde esnafın bugün  de kepenk açmadığı görülürken şehirde gerginlik ve yer yer polisle saldırganlar arasında hala çatışmalar yaşanıyor.  (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi