Polisin attığı gaz bombaları evlere girdi

Şırnak'ta gün boyu süren gösterilerde polisin attığı gaz bombalarının evlere girdiği görüldü.

ŞIRNAK-  Şırnak’ta öğlen saatlerinde PKK/HDP yandaşlarının esnafa kepenk kapattırması sonucunda başlayan gösterilerde, polisin attığı gaz bombalarının bazı evlere isabet ettiği görüldü.

 

PKK/HDP üyelerinden oluşan gruplar öğe saatlerinde esnafa zorla kepenk kapattırıp eylem yaptı. Cumhuriyet Meydanı başta olmak üzere yapılan gösteriler, zaman zaman Ömer Kabak Meydanı’nında da devam etti. Yüzleri maskeli göstericiler, yolu trafiğe kapatıp caddede ateş yaktı. Polis kalabalığı dağıtmak için gaz bombası kullandı. Buna karşı göstericiler taş ve molotoflarla saldırdı. Çıkan arbedede gaz bombalarından etkilenen eylemciler ara sokaklara kaçtı.

 

Polisin ara sokaklara attığı gaz bombalarının bazıları evlerin içine girdiği ve ev halkının etkilendiği görüldü. Şehirde gerginlik devam ediyor. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi