Sağlık Bakanı Koca, Van'da

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, pandemi ile mücadeleyi yerinde de değerlendirmek için Van'a geldi.

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kulalndı:

"Van’dayız. Bölgemizde tamamlanan ve devam eden sağlık yatırımlarımızı gözden geçirecek ve pandemi mücadelemizi yerinde değerlendireceğiz. Virüsle mücadelemize ülkemizin her köşesinde aralıksız devam ediyoruz."

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Van Haberleri

Yetimler Vakfı'ndan Van'da 300 yetim çocuğa bayramlık desteği
Van’da Medresetü’z Zehra’nın temeli dualarla atıldı
Van'da silahlı kavga: Bir ölü, 13 yaralı
Van'daki Mevlid-i Nebi mitingi son buldu
Van'da 5,2 büyüklüğünde deprem