Sağlık çalışanlarının işinden ayrılmasına izin verilmeyecek

​Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan genelgeye göre, sağlık çalışanlarının 3 ay boyunca görevden ayrılma isteklerinin karşılanmayacağı duyuruldu.

Sağlık Bakanlığı tarafından "54718026 sayılı Covid-19 Salgını Süresince Sağlık Kuruluşlarında Sağlık Personel Ayrılışları" konulu genelge yayınlandı.

Genelgede, "3 ay boyunca, kamu ve özel sektöre ait tüm sağlık kurum ve kuruluşlarında görevli bulunan/çalışmakta olan hiçbir sağlık personelinin ikinci bir duyuruya kadar görevlerinden/işlerinden ayrılmasına izin verilmemesi kararlaştırılmıştır" ifadeleri yer aldı.

İLKHA

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti