Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Erkuş, Coronavirus'e yakalandı

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Musluhittin Emre Erkuş'un Yeni tip Coronavirus (Covid-19) testi pozitif çıktı.

Şanlıurfa'da Coronavirus ile mücadelede en ön saflarda yer alan İl Sağlık Müdürü Erkuş'un, Coronavirus belirtileri üzerine yaptırdığı test pozitif çıktı.

Test sonucunun pozif çıkması üzerine evinde izole altına alınan Erkuş'un tedavisine başlandığı, sağlık durumunun da iyi olduğu öğrenildi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Şanlıurfa’da trafik kazası: 5 yaralı
Şanlıurfa’da virajı alamayan otomobil kaza yaptı: 5 yaralı
Yangınlar için acil tedbir çağrısı
Şanlıurfa'da Umut Kervanı tarafından kurban kesimi gerçekleştirildi
Sumud Filosu insanlığın vicdanını harekete geçirdi