Şanlıurfa Valiliğinden "bayrak indirilmesi" ile ilgili açıklama

Şanlıurfa Valiliği, Birecik ilçesinde Türkiye bayrağını indirmeye teşebbüs eden şahsın gözaltına alındığını açıkladı.

Valilikten yapılan açıklamada, “ 24 Eylül 2020 tarihinde saat 18.15 sıralarında ilimiz Birecik ilçesi Meydan Mahallesi Şehitlik Tepesi'nde bulunan bayrağımızı indirmeye teşebbüs eden U. K. isimli şahıs, Birecik İlçe Emniyet Müdürlüğü görevlilerimiz tarafından yakalanarak gözaltına alınmış ve olayla ilgili adli tahkikat başlatılmıştır.  Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Şanlıurfa’da trafik kazası: 5 yaralı
Şanlıurfa’da virajı alamayan otomobil kaza yaptı: 5 yaralı
Yangınlar için acil tedbir çağrısı
Şanlıurfa'da Umut Kervanı tarafından kurban kesimi gerçekleştirildi
Sumud Filosu insanlığın vicdanını harekete geçirdi