Şanlıurfa Valisi Erin'den "tedbirlere uyun" çağrısı

Vali Abdullah Erin ve İl Sağlık Müdürü Emre Erkuş, haftalık vaka haritasında turuncu risk kategorisinde yer alan Şanlıurfa halkını Coronavirus tedbirlerine uymaya davet etti.

Şanlıurfa Valisi Abdullah Erin ve Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Emre Erkuş, Şanlıurfa halkını tedbirlere uymaları için sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulundu.

Vali Erin yaptığı paylaşımda, "Kıymetli hemşerilerim, haftalık Covid-19 vaka haritasına göre ilimizdeki vaka sayısı (100 binde) 91’e yükselmiştir. Artış hızımız azalma eğiliminde olup tedbirlere uyarsak bu oranı tersine çevirebiliriz." ifadelerini kullandı.

Sağlık Müdürü Erkuş ise, "Haftalık Covid-19 vaka haritasına göre Şanlıurfa, Turuncu (Yüksek) risk kategorisindedir. Vaka sayılarımız ve hastaneye yatışlarımız giderek artmaktadır. Tedbirlere uymazsak vefat sayısı artacaktır." diye paylaşımda bulundu. 






İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği