Sosyal medya hesabından devlet büyüklerine seslenen Eyyüpoğlu,"Sulama sezonu 15 gün kalmıştır. Bu 15 zarfında bütün ilçelerimizde DEDAŞ firması 'namus bekçimiz' askerlerimizi ve çiftçileri karşı karşıya getirmektedir. Özellikle Urfa halkı ve çiftçilerimiz, bunu hak etmemiştir. Çiftçilerimiz 20 gün sonra pamuğunu kaldırdıktan sonra borcunu ödeyecektir. Borcunu ödemeyene de gerekli cezayı uygulasınlar. Hilvan'da, Viranşehir yolunda ve Akçakale'de askerimiz ile vatandaşımızı karşı karşıya getirmenin bir anlamı yoktur. Urfa çiftçisi bunu hak etmemiştir. Devlet büyüklerine sesleniyorum! Bir an önce bu firmaya dur demeleri lazım." ifadelerini kullandı.
Şanlıurfa Ziraat Odası Başkanı Eyyüpoğlu: "Askerimiz ile çiftçiler karşı karşıya getiriliyor"
Bölgede elektrik kesintileri nedeniyle çıkan olaylarla ilgili açıklama yapan Şanlıurfa Ziraat Odası Başkanı Ahmet Eyyüpoğlu, asker ile vatandaşı karşı karşıya getirmenin bir anlamı olmadığını ifade etti.
İlk yorum yazan siz olun
Şanlıurfa Haberleri
Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği