İl Sağlık Müdürü Doç.Dr. Emre ERKUŞ tarafından yapılan açıklamada “Şanlıurfa ilçelerimizdeki 12 yerleşim yerinde 40-50 yıllık eski binalarımızın yıkılarak yerlerine yenisi modern imkânlarla donatılarak hizmet vermeye başlamıştır. Sağlık yatırımlarımız hastalarımızın, vatandaşlarımızın ve sağlık personellerimizin daha iyi imkânlarla daha güzel ortamlarda hizmet vermesi adına yapılmaktadır. Sağlık yatırımları ve hizmetlerimiz herhangi bir ayrım gözetmeksizin şehrimizin en ücra köşesine kadar götürülmektedir. Aile Sağlığı Merkezlerimizin şehrimize kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederiz.” dedi.
Şanlıurfa'da 12 yeni aile sağlığı merkezi hizmete açıldı
Şanlıurfa ilçelerinde uzun yıllardır hizmet veren 12 aile sağlık merkezi yıkılarak yerine yeni aile sağlık merkezleri açıldı.
İlk yorum yazan siz olun
Şanlıurfa Haberleri
Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği