Şanlıurfa'da 15 bin araç dezenfekte edildi

Şanlıurfa'da Coronavirus (Covid-19) salgınına karşı alınan önlemler kapsamında 15 bin araç dezenfektasyon istasyonlarında ücretsiz dezenfekte edildi.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, il genelinde sürdürdüğü dezenfekte ve hijyen çalışmalarına devam ediyor.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi kurmuş olduğu 2 istasyon ile vatandaşların araçlarını ve kamu kurumlarının araçlarını ücretsiz dezenfekte ediyor.

Şanlıurfa Fuar Merkezi ve Şanlıurfa Müzesi önündeki park alanında kurulan iki istasyonda şimdiye dek 15 bin araç dezenfekte edildi. Dezenfekte solüsyonu içeren ve ince püskürtme tekniği kullanan ULV cihazıyla uygulamasını yapan Büyükşehir ekipleri, tüm detayları gözden geçirerek çalışmasını sürdürüyor.

Uygulama ve yaklaşımından dolayı Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül'e ve tüm Büyükşehir ekiplerine teşekkür eden vatandaşlar, Türkiye'de örnek oluşturacak uygulamanın sağlık açısından önemli olduğunu belirttiler.

İLKHA








İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği