Şanlıurfa’da 5 yerleşim yeri karantinaya alındı

Şanlıurfa’da Coronavirus (Covid-19) tedbirleri kapsamında 5 yerleşim yeri karantina altına alınırken 4 yerleşim yerinde ise karantina uygulamasına son verildi.

Şanlıurfa İl Hıfzıssıhha Kurulunun kararı ile karantinaya alınan yerleşim yerlerine yenileri eklenirken karantina süresi dolan bazı yerleşim yerlerinde ise karantina uygulamasına son verildi.

Şanlıurfa Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulu kararında; Siverek ilçesine bağlı Haliliye Mahallesi'nde 4 yerleşim yerinde, Haliliye ilçesine bağlı Bağlarbaşı Mahallesi'nde tespit edilen Covid-19 vakaları nedeniyle 14 gün boyunca karantina tedbiri uygulanmasına karar verildiği belirtildi

Ayrıca, Viranşehir ilçesi Kurtulmuş (Kırsal) Mahallesi'nde, Ceylanpınar İlçesi Maden (Kırsal) Mahallesi'nde, Karaköprü ilçesi Seyrantepe Mahallesi'nde ve Viranşehir ilçesi Yenişehir Mahallesi'nde, Covid-19'un pozitif çıkması nedeniyle 14 gündür uygulanan karantina uygulamasının 11 Mayıs 2020 itibarıyla kaldırıldığı kaydedildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği