Sık sık kazaların meydana geldiği kavşağa sinyalizasyon lambaları yerleştirildi. Çalışmayla ilgili Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Viranşehir Ulaşım yetkilisi Fidan Binay'dan bilgi alan Belediye Başkanı Salih Ekinci, belediye olarak gerekli desteği vereceklerini, çalışmalardan dolayı Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül ve ekibine teşekkür etti.
Şanlıurfa'da en çok kazaların yaşandığı kavşağa trafik lambaları takıldı
Viranşehir ilçesinde en çok trafik kazalarının yaşandığı noktalardan biri olan Hastane yolu kavşağına trafik lambaları konulmaya başlandı.
İlk yorum yazan siz olun
Şanlıurfa Haberleri
Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği