Şanlıurfa'da otomobil 15 metre yükseklikten araçların üstüne düştü: 3 yaralı

Şanlıurfa'da virajı alamayan otomobilin park halindeki araçların üzerine 15 metre yükseklikten düşmesi sonucu 3 kişi yaralandı.

Kaza, dün gece saatlerinde Karaköprü ilçesi Narlıkuyu Mahallesi'nde meydana geldi. Mehmet Y. yönetimindeki 63 M 1525 plakalı otomobil, seyir halindeyken virajı alamayınca 15 metre yükseklikten bir sitenin içerisinde park halinde bulunan 06 BL 4394 ve 63 BD 384 plakalı otomobillerin üzerine düştü.

Büyük bir gürültü ile uyanan apartman sakinleri, gördükleri görüntü karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi.

Kazada otomobil içerisindeki sürücü ve 2 kişi yaralandı. Kazanın gece geç saatlerde olmasından dolayı sitenin bahçesinde kimselerin olmaması ise büyük bir faciayı önledi.

Otomobil içerisinde bulunan yaralılar, ambulanslarla Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği