Siverek Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri sokağa çıkma kısıtlamanın uygulandığı gece saatlerinde sokak sokak dolaşarak sokak hayvanlarına yem bıraktı.Coronavirus salgınının insan hayatının yanı sıra sokak hayvanlarını da etkilediğini dile getiren Siverek Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü Hilmi Bilgiseven, amaçlarının sokak hayvanlarının aç kalmaması olduğunu söyledi.
Şanlıurfa’da sokak hayvanları unutulmadı
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, ülke genelinde uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasından dolayı yiyecek bulmakta zorlanan hayvanlar için doğaya mama ve yem bırakıldı.
İlk yorum yazan siz olun
Şanlıurfa Haberleri
Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği