Şanlıurfa’da termometreler 48 dereceyi gösterdi

Şanlıurfa’da, Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde, termometreler rekor sıcaklıkla 48 dereceyi gösterdi.

Türkiye genelinde Ağustos ayı ile birlikte kavurucu sıcaklar etkili olurken, Şanlıurfa’da termometreler 48 dereceyi gösterdi.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü verilerine göre Şanlıurfa’da en yüksek sıcaklık 46 derece olarak beklenirken, şehir merkezinde termometreler rekor sıcaklıkla 48 dereceyi gösterdi.

Sıcaklardan dolayı Kurban Bayramı günü akraba ziyaretlerine çıkan vatandaşlar, zor anlar yaşadı.

Bazı vatandaşlar sıcaklardan korunmak amacıyla Balıklıgöl yerleşkesindeki park ve bahçelerdeki gölgelik alanlara sığınırken, bazı vatandaşlar serinlemek amacıyla meyan şerbeti içti.

Uzmanlar, çöl sıcaklarından dolayı yaşlı ve çocukların etkilenmemesi için 10.00 ile 16.00 saatleri arasında mümkün olduğunca dışarı çıkmamaları ve bol bol su içmeleri tavsiyesinde bulundu.

Şanlıurfa’da hava sıcaklıklarının cuma gününden itibaren mevsim normallerine düşeceği tahmin ediliyor.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Gülebak: Hazreti Hüseyin'in davası bizim için çok değerlidir
Şanlıurfa'da tesettür programı düzenlenecek: Yüzlerce kız çocuğu tesettürle tanışacak
Şanlıurfa’da belediye otobüsünde duman paniği: Yolcular tahliye edildi
Şanlıurfa'da "Çağımızın Kerbelası Gazze" programı düzenlenecek
Şanlıurfa Umut Kervan’ından yüzlerce aileye sosyal market desteği