Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde Fırat Nehri'ne giren iki kız kardeşten biri hayatını kaybetti

Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde serinlemek için Fırat Nehri’ne giren iki kız kardeşten biri boğularak hayatını kaybetti, diğeri ise ağır yaralı olarak hastaneye kaldırıldı.

Olay, Birecik ilçesine bağlı Keskince köyü kıyısında meydana geldi.

Sıcak havadan bunalan 13 yaşındaki B.A. ile 17 yaşındaki ablası S.A., serinlemek amacıyla Fırat Nehri’ne girdi.

Kısa süre sonra iki kardeşin suda çırpındığını fark eden vatandaşlar, duruma müdahale etti.

Sudan çıkarılan kardeşlerden B.A.’nın olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi.

Ağır yaralanan abla S.A. ise Birecik Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Buradaki müdahalenin ardından hayati tehlikesi nedeniyle Şanlıurfa merkezdeki bir hastaneye sevk edildi.

Hayatını kaybeden B.A.’nın cenazesi, otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili jandarma tarafından soruşturma başlatıldı. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şanlıurfa Haberleri

Şanlıurfa’da trafik kazası: 5 yaralı
Şanlıurfa’da virajı alamayan otomobil kaza yaptı: 5 yaralı
Yangınlar için acil tedbir çağrısı
Şanlıurfa'da Umut Kervanı tarafından kurban kesimi gerçekleştirildi
Sumud Filosu insanlığın vicdanını harekete geçirdi