Sason’da 1 ev karantinaya alındı

Batman'ın Sason İlçe Kaymakamlığı, ilçede bir evin Coronavirus (Covid-19) salgını nedeniyle karantina altına alındığını duyurdu.

Sason İlçe Kaymakamlığından yapılan açıklamada, "İlçemiz Mehmet Akif Mahallesinde bir adreste Coronavirus (Covid-19) salgının kontrolü amacıyla Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 27. ve 72. Maddeleri kapsamında ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina uygulamasına karar verildiği ve karantina sürecinin halihazırda devam ettiği duyurulur." denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı
Batman’da 2 metre uzunluğunda yılan yakalanarak doğaya bırakıldı
Batman Çayı kenarında mobilya merkezi kurulacak