Siirt' Eruh Kekliktepe Köyü Ortaokulunda 25 öğrenci yemekten zehirlendi

​Siirt’ Eruh ilçesine bağlı Kekliktepe Ortaokulunda okuyan 25 öğrenci yemekten zehirlendi.

Eruh'a bağlı Kekliktepe Ortaokulunda yatılı olarak kalan öğrenciler yediği yemekten zehirlendikleri belirtildi.

Edinilen bilgilere göre, Eruh'a bağlı Kekliktepe Köyü Ortaokulunda eğitim gören 25 öğrenci karın ağrısı, kusma ve baş dönmesi şikâyetleri üzerine yetkililer sağlık ekibine haber verdi.

Karın ağrısı, kusma ve baş dönmesi şikâyetleri olan öğrenciler ambulansla Siirt Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eruh Haberleri

Siirt'in Eruh ilçesinde dev mantarla karşılaşan vatandaşın şaşkınlığı gündem oldu
Siirt’te tır devrildi: Araçta sıkışan sürücü kurtarıldı
Eruh'ta seyir halindeki kamyon alev aldı
Siirt’te arazi anlaşmazlığı nedeniyle silahlı kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Binek hayvanından düşerek sürüklenen çocuk hayatını kaybetti