Siirt Eruh'ta çıkan yangında 5 asker zehirlendi

​Siirt’in Eruh ilçesindeki Bağgöze Karakolu etrafında çıkan yangını söndürmeye çalışan 5 asker, yoğun dumandan zehirlendi.

Siirt’in Eruh ilçesinde Bağgöze Jandarma Karakolu civarında tutuşan çalıları söndürmeye çalışan 5 asker, yoğun dumandan zehirlendi. Askerler, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olay Bağgöze (Aynê) köyünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Bağgöze Jandarma Karakolu etrafındaki çalılar henüz belirlenemeyen bir sebepten ötürü tutuştu. Tutuşan çalıları söndürmek için askerler seferber oldu. Çıkan yangını söndürmeye çalışan 5 asker yoğun dumandan dolayı zehirlendi.

Zehirlenen askerler Siirt Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Zehirlenen askerlerin sağlık durumunun iyi olduğu ve herhangi bir hayati tehlikenin söz konusu olmadığı öğrenildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Eruh Haberleri

Siirt'in Eruh ilçesinde dev mantarla karşılaşan vatandaşın şaşkınlığı gündem oldu
Siirt’te tır devrildi: Araçta sıkışan sürücü kurtarıldı
Eruh'ta seyir halindeki kamyon alev aldı
Siirt’te arazi anlaşmazlığı nedeniyle silahlı kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Binek hayvanından düşerek sürüklenen çocuk hayatını kaybetti