Siirt'te Gaziler Günü kutlandı

Siirt'te, 19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen resmî törenle kutlandı.

19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen resmî törenle kutlandı. Törene, Siirt Vali Yardımcısı Aziz Onur Aydın, Garnizon Komutan Vekili Albay Mehmet Fevzi Kenansarı, Belediye Başkan Vekili Ceyhun D. Taşkın, Siirt Şehit ve Gazi Aileleri Dernekler Federasyonu Başkanı Kazım Ensarioğlu, kurum müdürleri ve gaziler katıldı.

Valilik, Garnizon Komutanlığı, Siirt Belediyesi ve Şehit Aileleri Federasyonunun çelenklerinin anıta sunulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende, bir öğrenci tarafından gazilik konulu şiir okundu. Günün anlam ve önemini belirten konuşma yapan 14 Eylül Anadolu Lisesi Öğretmeni Murat Aslan, gaziliğin öneminden bahsetti. Tören, davetlilerin Şehit ve Gazi Aileleri Dernekleri Federasyonunu ziyaretiyle sona erdi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siirt Haberleri

Siirt’te korkutan kaza: Otomobil tır'ın yakıt deposuna çarptı
Siirt'te seyir halindeki araç alevlere teslim oldu
Botan Çayı'nda akıntıya kapılan genç hayatını kaybetti
Siirt'te otomobilin kontrolden çıkması sonucu sürücü ağır yaralandı
Siirt'te bir kişinin öldüğü olayda 4 kişi tutuklandı