​Siirt'te iyi tarım uygulamaları bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi

​Siirt merkez ve ilçelerde görevli teknik personellere yönelik iyi tarım uygulamaları bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Siirt Tarım ve Orman İl Müdürlüğü Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürlüğünce merkez ve ilçelerde görevli teknik personellere yönelik iyi tarım uygulamaları hakkında bilgilendirme toplantısı yapıldı.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Ek Hizmet Binası toplantı salonunda düzenlenen toplantıya İl Müdür Yardımcısı Mehmet Asım Şen, Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü Abdusselam Ertaş ve teknik personeller katıldı.

İyi tarım uygulamaları yönetmeliği, personelin görev ve Sorumlulukları, iyi tarım uygulama Kriterleri, Sertifikasyon İşlemleri ve iyi tarım uygulamaları ürünlerinin piyasada denetlenmesi konularında uzman ziraat mühendisi Veysi Akagündüz tarafından yapılan sunum ile teknik personel bilgilendirildi.

Siirt’te iyi tarım uygulamaları Siirt fıstığı, badem ve bağ alanlarında 247 kişi tarafından 17 bin dekar alanda yapıldığı kaydedildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siirt Haberleri

Siirt’te korkutan kaza: Otomobil tır'ın yakıt deposuna çarptı
Siirt'te seyir halindeki araç alevlere teslim oldu
Botan Çayı'nda akıntıya kapılan genç hayatını kaybetti
Siirt'te otomobilin kontrolden çıkması sonucu sürücü ağır yaralandı
Siirt'te bir kişinin öldüğü olayda 4 kişi tutuklandı