Silopi’de 2 belediye zabıtası gözaltına alındı

Şırnak’ın Silopi ilçesinde yapılan ev aramalarında 2’si belediye zabıta görevlisi 4 kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Silopi’de merkez Cumhuriyet Mahallesinde yapılan ev aramalarında aralarında Silopi Belediyesi zabıta memuru Suphi Ogel ve Mazlum Özmen'in bulunduğu 4 kişi gözaltına alındı.

Zanlıların ilçe emniyete götürüldüğü ve sorgu işlemlerinin hala devam ettiği öğrenildi.  (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Silopi Haberleri

Şırnak Silopi'de buğday ve arpa hasadı başladı: Çiftçiler yoğun mesai harcıyor
Şırnak’ta atıl araziler TAKE Projesi ile kırmızı mercimek üretimine kazandırıldı
Şırnak'ta 1 günlük bebek ambulans uçakla İstanbul’a sevk edildi
Silopi’de vatandaşlarla bir araya geldi
Silopi'de yüksek kesilen elektrik faturaları halkı mağdur ediyor