Silopi'de altyapı çalışmaları sürüyor

Şırnak'ın Silopi ilçesinde başlatılan altyapı çalışmaları hızla devam ediyor.

İçişleri Bakanlığı’nca yayınlanan Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile görevlendirme yapılan Silopi Belediyesi'nde başlatılan çalışmalar ilçeyi şantiye alanına döndürdü.

İller Bankası ile birlikte yürütülen alt yapı çalışmaları kapsamında kanalizasyon boru hattı döşeme ve su şebekesi boru hattı döşeme işlemi yapılıyor.

Belediye yetkilileri, ilçe merkezindeki çalışmaların şu ana kadar yüzde 40 oranında tamamlandığı ve 11'nci aya kadar ilçe merkezindeki çalışmaların tamamen biteceğini bildirdi. (Ahmet Uçar – İLKHA)


















 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Silopi Haberleri

Şırnak Silopi'de buğday ve arpa hasadı başladı: Çiftçiler yoğun mesai harcıyor
Şırnak’ta atıl araziler TAKE Projesi ile kırmızı mercimek üretimine kazandırıldı
Şırnak'ta 1 günlük bebek ambulans uçakla İstanbul’a sevk edildi
Silopi’de vatandaşlarla bir araya geldi
Silopi'de yüksek kesilen elektrik faturaları halkı mağdur ediyor