Silopi'de bir polis intihar etti

Şırnak'ın Silopi ilçesinde Gümrük lojmanlarında koruma memuru olarak çalışan polis, henüz bilinmeyen nedenden dolayı evinde intihar etti.

ŞIRNAK - Silopi’de Gümrük lojmanlarında görev yapan polis memuru Emre Ö., henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı intihar etti.

 

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Kendi evinde intihar eden polis memuru Emre Ö'nün Gaziantep nüfusuna kayıtlı olduğu öğrenildi.   (Abit Dündar - İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Silopi Haberleri

Şırnak Silopi'de buğday ve arpa hasadı başladı: Çiftçiler yoğun mesai harcıyor
Şırnak’ta atıl araziler TAKE Projesi ile kırmızı mercimek üretimine kazandırıldı
Şırnak'ta 1 günlük bebek ambulans uçakla İstanbul’a sevk edildi
Silopi’de vatandaşlarla bir araya geldi
Silopi'de yüksek kesilen elektrik faturaları halkı mağdur ediyor