Silopi'de kütüphane açılışı yapıldı

Şırnak'ın Silopi ilçesinde meslek lisesi içinde kütüphane açıldı.

Silopi'de Yenişehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde kütüphane açılışı yapıldı. Açılışa; Silopi Kaymakamı Ali Arıkan, Şırnak İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Alagöz,  İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Bilen, Silopi İlçe Milli Eğitim Müdürü Bülent Dayanan katıldı.

Konferans salonun da yapılan slayt gösterisinin ardından konuşma yapan Yenişehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Hepşen Ökten kütüphaneden bütün öğrencilerin yararlanabileceğini söyledi.

Öğrencilerin kaynak kitap açısından ihtiyaçlarının karşılanmasına sevindiklerini belirten Ökten, "Okulumuzda öğrencilerin eğitim iklimi açısından kitap okuyacakları bir ortamı sağlamaları nedeniyle Eğitim Araçları ve Donatım Başkanlığı'na, kitap yardımında bulunan Kadir Has Üniversitesi’ne, sosyal sorumluluk kulüplerine sonsuz teşekkürlerimi sunarım" dedi. (İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Silopi Haberleri

Şırnak Silopi'de buğday ve arpa hasadı başladı: Çiftçiler yoğun mesai harcıyor
Şırnak’ta atıl araziler TAKE Projesi ile kırmızı mercimek üretimine kazandırıldı
Şırnak'ta 1 günlük bebek ambulans uçakla İstanbul’a sevk edildi
Silopi’de vatandaşlarla bir araya geldi
Silopi'de yüksek kesilen elektrik faturaları halkı mağdur ediyor