Silopi'ye atanan öğretmenler otogarda karşılandı

Milli Eğitim Bakanlığı'nca Şırnak'ın Silopi ilçesine ataması yapılan 425 öğretmen ilçeye geldi.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından atanan 425 öğretmen, Silopi otogarda İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Bilal Güngören buketlerle karşıladı.  

Bilal Güngören ve beraberindekiler, ilçeye atanan yeni öğretmenleri kendi özel araçları ile göreve başlama yazılarını almak üzere İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne götürdü.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Bülent Dayanan yaptığı açıklamada, ilçeye atanan 425 öğretmenin göreve başlama yazılarını aldıktan sonra atandıkları okullarda görevlerine başlayacağını söyledi.

Öğretmenlere başarı dileyen Dayanan, "Yeni atanan öğretmenlerimiz için tüm imkanlarımızı seferber ettik" dedi. 

Öğretmenler ise ilçede çok sıcak bir şekilde karşılandıklarını ifade ederek, çok mutlu olduklarını söyledi.  (İLKHA)






 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Silopi Haberleri

Şırnak Silopi'de buğday ve arpa hasadı başladı: Çiftçiler yoğun mesai harcıyor
Şırnak’ta atıl araziler TAKE Projesi ile kırmızı mercimek üretimine kazandırıldı
Şırnak'ta 1 günlük bebek ambulans uçakla İstanbul’a sevk edildi
Silopi’de vatandaşlarla bir araya geldi
Silopi'de yüksek kesilen elektrik faturaları halkı mağdur ediyor