ŞIRNAK - Şırnak Barosu Başkanı Nuşirevan Elçi, cezaevlerinde yaşanan sorunlar hakkında basın açıklaması yaptı.
Bir aydır cezaevlerinde açlık grevinin başlatıldığını dile getiren Nuşirevan Elçi, "bu insanların talepleri ve bu taleplerin olabilirlik derecesine bakılmaksızın, onların ölüme adım adım yaklaşmalarına seyirci kalmak, insani değer yargılarıyla, sosyal hukuk devleti ilkeleri ile asla bağdaşmamaktadır. Türkiye Büyük Millet Meclisi güdümünde çözüm komisyonları kurularak öne sürülen taleplerin değerlendirmeye alınmalıdır" dedi. (Abit Dündar -İLKHA)
Şırnak Barosu'ndan "Cezaevleri" Açıklaması
Şırnak Barosu, cezaevlerinde yaşanan sorunlar hakkında basın açıklaması yaptı.
İlk yorum yazan siz olun
Şırnak Haberleri
Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi