Şırnak Devlet Hastanesi'nden kaçırdığı ambulansı kalabalığın üzerine doğru sürdü

Şırnak Devlet Hastanesi'nden ambulans kaçıran kimliği belirsiz kişi, aracı kaldırımdaki kalabalığın üstüne sürdü. O anlar güvenlik kamerasıyla kaydedildi.

Henüz kimliği belirlenemeyen bir şahıs, Şırnak Devlet Hastanesi'nden kaçırdığı bir ambulans ile yollarda tehlike saçtı. Kontrol noktalarında yavaşlamayan araç, zaman zaman kaldırıma girerek yayaların hayatını da tehlikeye attı.

Polisin durdurma girişimlerine rağmen ambulansı kullanmaya devam eden şahsın kaldırımdaki yayaların üzerine aracı sürdüğü anlar, güvenlik kamerasına kaydedildi. Görüntülerde ambulansı daha gelirken fark eden kalabalığın kendilerini güvene almak için kaçıştığı ve bazılarının dükkanların içine girdiği görülüyor.

Kimliği henüz belirlenemeyen şahsın kullandığı ambulans, polisin havaya ateş açması ile durdurulabildi. Sürücü ise gözaltına alındı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi