Şırnak'da DEDAŞ işçileri DEDAŞ'ı protesto etti

Şırnak DEDAŞ’ta çalışan taşeron işçileri, işten çıkarıldıkları gerekçesiyle kurum önünde eylem yapmak isteyince polis müdahale etti.

Şırnak Dicle Elektrik Dağıtım Anonim Şirketinde ( DEDAŞ) çalışan 37 işçi, işten çıkarıldıkları gerekçesiyle kurum önünde toplanıp binaya girmek isteyince polis engellemesi ile karşılaştı.

Sabah saatlerinde işten çıkarıldıklarını belirten 37 taşeron işçi, Akdeniz Anonim Şirketi taşeronluğu kapsamında işten çıkarıldıklarını ifade ederek, DEDAŞ binası önünde toplanarak binaya girmek istedi.

DEDAŞ yetkilileri durumu polise bildirmesi sonucu, olay yerine gelen polisler binanın girişine barikat kurdu.

İşten çıkarılan işçileri diğer DEDAŞ personelinin iş başı yapmasına engel olurken karşılıklı tartışma yaşandı.

Bir süre polis barikatı önünde bekleyen işçiler, taşeron firma yetkilisi ile yapılan görüşme sonucunda grup olaysız dağıldı.

İLKHA







İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi