Şırnak Valiliği tarafından yapılan açıklamada, "5442 sayılı İl İdaresi Kanununun 11/C maddesine ve 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanununun 17. ve 19. Maddelerine istinaden Valilik ve Kaymakamlık makamlarının uygun göreceği etkinlikler ile kamu kurum ve kuruluşlarının düzenleyeceği programlar, resmi bayram, resmi anma günleri, resmi tören ve kutlamalar ile bu kurumların gelenek ve göreneklere göre yapacakları programlar, spor faaliyetleri hariç olmak üzere, yukarıda belirtilen amaçlar doğrultusunda yapılması muhtemel her türlü açık yer toplantıları ile gösteri yürüyüşleri, toplu olarak karşılama ve uğurlama merasimleri, kurum ve kuruluşların kendi binası dışında yapacakları basın açıklaması, oturma eylemi, miting, çadır kurma, imza kampanyası, stant açma, kitlesel cenaze merasimi, anma töreni, şenlik, konser, eğlence, oyun temsili, gösteri vb. türdeki tüm eylem ve etkinlikler ile ticari kimliği bulunan özel hukuk tüzel kişilerinin ticari faaliyetleri hariç olmak üzere; el ilanı, broşür vb. dağıtılması, afiş ve pankart asılması vb. etkinliklerin Şırnak il merkezi ve ilçeler dâhil olmak üzere, tüm il sınırları içerisinde 14-28 Ağustos tarihleri arasında 15 gün süreyle yasaklanmıştır." denildi.
Şırnak'ta 15 gün süreyle eylem ve etkinlik yasağı ilan edildi
Şırnak Valiliği, kentte miting, basın açıklaması, imza kampanyası, anma töreni gibi eylem ve etkinlikleri 15 gün süreyle yasakladı.
İlk yorum yazan siz olun
Şırnak Haberleri
Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi