Şırnak'ta 8 PKK'lı Öldürüldü

Şırnak'ta dün akşam çıkan çatışmalarda 1 polis memuru ile 8 PKK mensubu öldü.

ŞIRNAK - Şırnak Valiliği, dün akşam yaşanan çatışmalarla ilgili yazılı basın açıklaması yaptı. Yapılan açıklamada, PKK'nın 28 Ekim saat 17.00 sıralarında İl Emniyet Müdürlüğü lojmanları, askeri lojmanlar, Valilik ve İl Emniyet Müdürlüğü binalarına uzun namlulu silahlarla eş zamanlı saldırı düzenlendiği belirtildi.


Saldırılarda valilik binasında bulunan polis noktasında görevli polis memuru İbrahim Engin'in öldüğü belirtilen açıklamada şu bilgilere yer verildi, Beytüşşebap ilçesi Uzungeçit beldesinde 8 PKK mensubunun öldürüldüğü kaydedildi.


Öte yandan ölen polis memuru Engin'in Diyarbakır'ın Çermik ilçesi nüfusuna kayıtlı olduğu ancak ailesi Adana'da oturduğundan dolayı cenazenin Adana'ya gönderildiği öğrenildi. (Abit Dündar -İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi