Şırnak'ta çatışmalar devam ediyor

Sokağa çıkma yasağının 3'üncü gününe girdiği Şırnak'ta çatışmalar sürerken, tanklar barikatları vurmaya devam ediyor.

Sokağa çıkma yasağının 3'üncü gününe girdiği Şırnak'ta çatışmalar sürerken, sabah saatlerinden bu yana tanklar barikatları vurmaya devam ediyor.

Edinilen bilgilere göre, sokağa çıkma yasağının 3’üncü gününde tanklar şehir merkezine yerleşti. Dicle Mahallesinin üst kısmına yerleşen tanklar, mahallede tespit ettikleri barikat ve patlayıcılara ateş etti. Atış yapılan mahalleden dumanlar yükseliyor.

Öte yandan, çukur ve barikatların bulunduğu mahallelere hakim yüksek binalara askerlerin yerleşmeye başladığı belirtildi.

Askerin mahallelere girmeye başlamasıyla mahallelerden çatışma sesleri yükseliyor. Yeni Mahallede yüksek binalara yerleşmeye çalışan askerler ile PKK’lılar arasında sıcak çatışmalar yaşanıyor. (İLKHA)







İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi