Şırnak'ta göstericilere polis müdahalesi

​Şırnak'ta dün öldürülen 2 PKK'linin cenazesini almak için yürüyen gruba polis müdahale etti.

Dün Şırnak’ın Dicle Mahallesinde yaşanan çatışmalarda öldürülen PKK'lilerin cenazesini almak isteyen gruba polis müdahale etti.

Dicle Mahallesi Orman caddesinde çukur ve barikatların olduğu bölgede toplanan yaklaşık 200 kişilik grup sloganlar atarak öldürülen PKK’lilerin bulunduğu yere doğru yürüyüşe geçti.

Yürüyüşe geçen gruba polis gaz bombası atarak dağıtmak istedi. Göstericiler, tekrar toparlanıp Orman Caddesine yürüdü. Olay  yerine takviye polis ekiplerin gelmesi ile  göstericiler  gaz bombaları etkisiyle  ara sokaklara kaçarak dağıldı.

Dün sabah saatlerinde kolluk güçleri ve PKK’liler arasında çıkan çatışmada 2 PKK’li ölmüş ve 1 PKK’li yaralanmıştı. Öldürülen PKK’lilerin cenazeleri halen Orman Müdürlüğü’nün bahçesinde bulunuyor. (İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi