Şırnak'ta MOBESE'ler devre dışı

Şırnak'ta son günlerde yaşanan sokak çatışmaları ve PKK/YDG-H çeteleri tarafından şehrin çeşitli yerlerinde konuşlandırılan MOBESE'ler tahrip edildi.

ŞIRNAK - IŞİD’in Kobani'ye (Aynel Arap) girmesini bahane eden PKK yandaşları, Şırnak’ın belirli yerlerinde takılan Mobil Elektronik Entegrasyon Sistemi'ni (MOBESE) yakıp, yıkıp kullanılmaz hale getirdi.

 

Şırnak’ın Cumhuriyet Meydanı, Ömer Kabak Meydanı, Karayolları kavşağı, Aydınlıkevler Mahallesinde direklere asılı olan MOBESE’ler PKK yandaşları tarafından kullanılamaz hale getirildi.

 

Ömer Kabak Meydanındaki MOBESE yüksek olması ve elle sökülememesi nedeniyle PKK’nin dağ kadrosunun silahlı güçleri tarafından dün gece silahla ateş edilerek kullanılamaz hale getirildiği belirtildi.

 

Öte yandan HDP İl Örgütü Şırnak Cumhuriyet Meydanında yaptığı basın açıklamasında bütün yandaşlarına sokaklara dökülmeleri yönünde talimat verdi.  (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi