Şırnak'ta odun toplayanların üzerine yıldırım düştü: 11 yaralı

Şırnak'ın Kaymakamçeşmesi köyü'nde odun toplayan vatandaşların üzerine yıldırım düşmesi sonucu 11 kişi yaralandı.

Şırnak-Siirt kara yolu üzerinde bulunan Kaymakamçeşmesi köyü'nde meydana gelen olayda, odun toplamak için kırsal alana çıkan 11 kişi, aniden bastıran sağanak yağış sırasında ağacın altına sığındı.

Yoğun yağışla gelen yıldırımın ağaca çarpması sonucu, ağaç altında yağmurdan ıslanmamaya çalışan 11 kişi yaralandı.

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri yaralılara ilk müdahalede bulunarak, yaralıları Şırnak Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.

Hastanede tedavi altına alınan yaralılardan 2 kişinin durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Açıklanan tahıl fiyatları çiftçiyi mağdur ediyor
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet son buldu
Şırnak'ta gelinciklerin büyüleyen bahar güzelliği
Şırnak dağlarında zorlu Revas (Uçkun) mesaisi başladı
33 şüpheli adliyeye sevk edildi