Şırnak'ta STK ve kanaat önderlerine iftar yemeği

Şırnak Valiliği, ildeki sivil toplum kuruluşu temsilcileri, muhtarlar ve kanaat önderleri ile iftarda bir araya geldi.

Bir otelde verilen iftar programında, Şırnak Valisi Ali ihsan Su, davetlilerin oturduğu masaları gezerek, vatandaşları selamladı.

İftara, vali yardımcıları, kurum müdürleri, muhtarlar, farklı din ve inançların dini liderleri ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.

Vali Su, burada yaptığı konuşmada, davete icabet eden il, ilçe, köy ve mahallelerden gelen konuklarla bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Ramazan ayının birlik ve beraberliğe vesile olduğunun altını çizen Vali Su, "Cenabı Hak, bu mübarek Ramazan ayı hürmetine, birliğimizi ve dirliğimizi bozmasın. Bu Ramazan ayında birbirimize dayanarak, kenetlenerek, ülkemizi daha yükseklere taşımayı nasip etsin. Allah hepinizden razı olsun" dedi.

İl Müftüsü Ahmet Özkan'ın duasıyla iftar programı sona erdi.  (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi