Sırrı Sakık’a hapis cezası verildi

PKK/KCK soruşturması kapsamında Doğubayazıt Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davada, Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık'a, 'terör örgütü propagandası' suçundan 1 yıl 3 ay ceza verildi.

Ağrı Belediyesi'nden yapılan açıklamada, "Ağrı Belediyesi Eş Başkanı Sırrı Sakık, 7 Haziran 2015 seçimleri öncesinde Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde düzenlenen 'Büyük İnsanlık Mitingi'nde yaptığı konuşma nedeniyle 'Türk milletini aşağılamak' ve 'örgüt propagandası' yaptığı iddiasıyla açılan davanın ikinci duruşması Doğubayazıt Ağır Ceza Mahkemesinde görüldü. Duruşmada Sakık ve avukatları hazır bulunurken, yapılan savunmanın ardından mahkeme heyeti Sakık'a, 'Türkiye Cumhuriyeti Devletini alenen aşağılama' suçundan beraat, 'örgüt propagandası' yaptığı gerekçesiyle 1 yıl 3 ay hapis cezası verdi. Karar, avukatlar aracılığıyla temyiz edilecek" denildi.  (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı